پایگاه اطلاع رسانی مکتب آل یاسین

جوانان مسجد امام حسن عسکری علیه السلام شهرستان بیرجند

پایگاه اطلاع رسانی مکتب آل یاسین

جوانان مسجد امام حسن عسکری علیه السلام شهرستان بیرجند

پایگاه اطلاع رسانی مکتب آل یاسین

مکتب آل یاسین
جوانان مسجدامام حسن عسکری(ع)
تاسیس هیئت 1378
شناسه هیئت 230010029
سامانه اطلاع رسانی
شماره حساب جهت واریز کمک های نقدی
158320682
و شماره 16 رقمی جهت انتقال از طریق کارت
5894631503186801

 



 
انتشار نامه فرمانده سپاه قدس درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، بمبی است که می تواند بسیاری از معادلات و برنامه های غرب و برخی حکام عرب را به هم بریزد.
 
به گزارش فرهنگ نیوز، در این چند سال اخیر نام قاسم سلیمانی با نام ایران در معادلات و تصمیم سازی های کشورهای منطقه غرب آسیا پیوند خورده است. حتی این امر اینقدر واضح شده که بسیاری از مسوولین کشورهای منطقه من جمله سوریه و عراق قاسم سلیمانی را مرد تصمیم گیر در کشورشان دانشته  و امنیت و ثبات دولتشان را مرهون این فرد می دانند. شبح ترس؛ لقبی که عرب ها برای فرمانده سپاه قدس به کار می برند.
 
 
 
از این رو قاسم سلیمانی تبدیل به فردی محبوب در میان مردم مقاوم منطقه شده است به گونه ای که بشار اسد پس از انتخاب شدنش به عنوان رییس جمهور سوریه اذاعان می کند که در صورت نامزد شدن قاسم سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، قطعا مردم به او رای می دادند.
 
 
 
حاج قاسم، فردی کم صحبت و فراری از رسانه، برای بسیاری از سران دنیا و کارشناسان اطلاعاتی و نظامی دنیا هنوز فردی مرموز است و همگی به دنبال سخن و یا پیامی از وی هستند چرا که می دانند راهبردهای منطقه بوسیله وی تنظیم می شود.
 
 
 
انتشار نامه فرمانده سپاه قدس درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، بمبی است که می تواند بسیاری از معادلات و برنامه های غرب و برخی حکام عرب را به هم بریزد.
 
 
 
عبدالباری عطوان، سردبیر سایت "رأی الیوم" در مقاله ای به تاثیر نامه سردار سلیمانی می پردازد و اذعان می کند که ایرانی ها بر خلاف عرب ها نشان داده اند که کلامشان به عمل تبدیل می شود و تاکنون هرچه گفته اند ، عملی شده است از این رو هنگامی که فرمانده قدس ایران می گوید که جام زهر را بر سر اسراییلی ها خواهیم ریخت و هرگز مقاومت خلع سلاح نخواهد شد؛ یعنی ایران پشت فلسطین خواهد بود. و تاریخ نشان داده است که ایران هیچگاه به هم پیمانان خود خیانت نکرده  و همواره آنان را پیروز میدان کرده است.
 
 
 
حال با توجه به کم سابقه بودن انتشار پیام قاسم سلیمانی به نظر می رسد که تمام طرح های آتش بسی که از سوی آمریکا و حکام عرب برای خلع سلاح مقاومت در حال پیگیری است، بی تاثیر خواهد شد و تنها دو راه برای اسراییل باقی خواهد ماند.
 
 
 
ادامه جنگ با مقاومت که هر روز آمار تلفات این رژیم افزایش می یابد و یا قبول شرایطی از حداقل خواست های این رژیم که در هر دو صورت این مقاومت است که پیروز میدان خواهد بود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی